Članovi Kongresa prikazivat će urnebesni antiratni film u američkom Capitolu

David Swanson, studeni 1, 2017, Pokušajmo demokraciju.

Članovi Kongresa Jones i Garamendi prikazat će i raspravljati o urnebesnom filmu koji ismijava militarizam. Učinit će to u američkom Kapitolu. Nastavit će financirati ratno ludilo, sankcionirati moguće nove neprijatelje i riskirati sve naše živote. Ali na trenutak će otvoriti prozor i pustiti malo razuma unutra. A ti možeš prijavite se ovdje pridružiti im se.

Evo moje recenzije filma koji će biti prikazan, napisane 5. lipnja:

Kad je Netflix ratni film prestao biti smiješan. \ T

Novi film, Ratna mašina, na Netflixu glumi Brad Pitt počinje kao smiješan i zadovoljavajuće ismijavanje general Stanley McChrystal, oko 2009, kao i militarizam u cjelini. Urnebesno zbog mrtvog, iskrenog idiotizma. Zadovoljavamo barem one od nas koji su vrištali "Što to idioti radite?" Posljednjih petnaest i pol godina.

Treba li nam biti drago što se holivudski film još uvijek može izrugivati ​​ubilačkoj zlonamjernosti istinskih vjernika u militarizmu, ili nas treba uznemiriti što kazališta neće prikazivati ​​takve filmove i moraju završiti na Netflixu? Treba li nam biti drago što ratna satira u Afganistanu nije morala čekati desetljeća na drugačiji rat, na način Mash, ili bi nas trebalo uznemiriti što većina gledatelja neće znati da se trenutni rat ruga, jer oni ili vjeruju da je rat u Afganistanu završen ili jednostavno ne mogu pratiti širenje ratova?

Bez obzira na to, preporučujem da svaki ljubitelj filma, obožavatelj Brad Pitt, mlada osoba i stara osoba gledaju ovaj film. Gledajte iskrenog vojnog zapovjednika i njegovog ulizivača koji se svjesno odlučuju pobijediti u ratu koji se ne može pobijediti, predlažući izravan rad na zaštiti ljudi, a da ih ne ubijaju - ili ih ubijaju manje, ili nešto slično.

Osnovna istina da ljudi ne žele naoružane strance u svojim gradovima i radije ne bi bili bombardirani ovdje je predstavljena u izravnom dijalogu kao i komičnoj razmjeni. Lik Brada Pitta, utemeljen na Stanleyju McChrystalu, i na Michaelovom izvještaju o McChrystalu, prikazan je kao da se pretvorio u ljudski čekić, koji nije mogao vidjeti bilo kakav problem osim nokta - njegova ambicija da "pobijedi" rat potičući svoju sljepoću na apsolutnu sposobnost stranih okupacija ili "protu-buntovništvo" ili "protuterorizam", također poznat kao terorizam.

Čitava stvar prestaje biti smiješna tri četvrtine puta u film, kada prosvjedi postrojbi da ne mogu razlikovati civile od neprijatelja postaje stvarna demonstracija te nesposobnosti. Kada gledamo kako je general zadužen artikulira sve njegove uobičajene otrcane riječi i besmislene lažne laži (čak i ako sam sebi laže, još uvijek laži) čovjeku čije je dijete upravo ubijeno od strane američkih vojnika, smijeh više nema.

Čak i kad vidimo kako seoski vođa traži od generala "molim vas da ode sada", malo je zadovoljstva u ovom izjašnjavanju afganistanskog naroda za posljednje desetljeće i pol napokon ulaska u američke uši, jer znamo da američka vojska neće slušati.

Također znamo da ovaj film predstavlja mjeru kazne koju će pravi Stanley McChrystal ikada dobiti za svoje zločine. Neće biti suđenja, sudske presude.

Nastavljaju se spekulacije o uzroku smrti Michaela Hastingsa, ali nagađanja o tome jesu li pojedinci koji iz godine u godinu ruše američki ratni stroj u Afganistanu počinili ubojstvo u uzaludnom i kriminalnom pokušaju da unaprijede svoje osobne interese trebali bi prestati. Nema sumnje da su to učinili i rade upravo to na masovnoj razini. Oni su, kako ovaj film ističe, i kao što se niti jedna američka novinska ili televizijska postaja ne usuđuje reći, ugrožavajući SAD pod zastavom slogana koji tvrde da ga brane i štite.

Evo dijela otvorenog pisma predsjedniku Donaldu Trumpu koje svatko može potpisati ovdje:

Sjedinjene Države troše milijun 4 na sat na avione, bespilotne letjelice, bombe, oružje i pretplatnike u zemlji koja treba hranu i poljoprivrednu opremu, od kojih bi većina mogla biti osigurana od strane američkih tvrtki. Do sada su Sjedinjene Države trošile nevjerojatno $ 783 milijardi s gotovo ništa što bi se moglo pokazati osim smrti tisuća Američki vojnici , te smrt, ozljeda i raseljavanje milijuna Afganistanaca. Rat u Afganistanu je bio i bit će, dok traje, stabilan izvor skandalozno priče of prevara i gubljenje, Čak i kao ulaganje u američko gospodarstvo ovaj rat je bio poprsje.

Ali rat je imao značajan utjecaj na našu sigurnost: ugrozio nas je. Prije nego što je Faisal Shahzad pokušao raznijeti automobil na Times Squareu, pokušao se priključiti ratu protiv Sjedinjenih Država u Afganistanu. U brojnim drugim incidentima, teroristi koji ciljaju na Sjedinjene Države izjavili su svoje motive kao i osvetu za američki rat u Afganistanu, zajedno s drugim američkim ratovima u regiji. Nema razloga zamisliti da će se to promijeniti.

Osim toga, Afganistan je jedna nacija u kojoj su Sjedinjene Države uključene u velike ratove sa zemljom koja je članica Međunarodnog kaznenog suda. To tijelo sada ima najavio da je istražuje mogućeg kaznenog progona za zločine u SAD-u u Afganistanu. Tijekom proteklih 15 godina bili smo tretirani gotovo rutinskim ponavljanjem skandala: loviti djecu iz helikoptera, pušiti bolnice s trutovima, urinirati na leševe - sve to potiče antiameričku propagandu, sve okrutno i posramljujući Sjedinjene Države.

Zapovijedanje mladih američkih muškaraca i žena u misiju ubijanja ili ubijanja koja je ostvarena prije 15-a mnogo je za pitati. Očekivanje da će vjerovati u tu misiju je previše. Ta činjenica može pomoći u objašnjavanju ovoga: najveći ubojica američkih vojnika u Afganistanu je samoubojstvo. Drugi najveći ubojica američke vojske je zelena na plavom, ili afganistanska omladina koju SAD obuku okreće oružje svojim trenerima! To ste i sami prepoznali, izreka: “Idemo iz Afganistana. Naše trupe ubijaju Afganistanci koje treniramo i tamo trošimo milijarde. Gluposti! Obnovi SAD. "

Povlačenje američkih vojnika također bi bilo dobro za afganistanski narod, budući da je prisutnost stranih vojnika bila prepreka mirovnim pregovorima. Afganistanci sami moraju odrediti svoju budućnost i moći će to učiniti samo kada dođe do kraja stranih intervencija.

Potičemo vas da okrenete stranicu o ovoj katastrofalnoj vojnoj intervenciji. Dovedite sve američke vojnike kući iz Afganistana. Prekinite s američkim zračnim napadima i umjesto toga, za dio troškova, pomognite Afganistancima s hranom, skloništem i poljoprivrednom opremom.

Ostavi odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *

Vezani članci